P V P Forum Index P V P
Forum de la guilde P V P du serveur WoW Mania

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Nuya [Acceptée]
Goto page: <  1, 2

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    P V P Forum Index -> Partie libre -> Recrutement P V P
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Xta
Guild Master

PostPosted: Sat 5 Jun - 11:43 (2010)    Post subject: Nuya [Acceptée] Reply with quote

Mdr...
Back to top
Publicité

PostPosted: Sat 5 Jun - 11:43 (2010)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Nuya
Assistant GM

PostPosted: Sat 5 Jun - 12:51 (2010)    Post subject: Nuya [Acceptée] Reply with quote

Eu Xta ... il est méchant Animay ?             Il m'a demandé de fermé ma gueule la nan ? 
Back to top
Guildien

PostPosted: Sat 5 Jun - 14:23 (2010)    Post subject: Nuya [Acceptée] Reply with quote

Loool nan tkt faut juste s'y habitué =p
Back to top
MSN Skype
Nuya
Assistant GM

PostPosted: Sat 5 Jun - 15:18 (2010)    Post subject: Nuya [Acceptée] Reply with quote

ah ouais sa crain !
Back to top
Assistant GM

PostPosted: Sat 5 Jun - 15:25 (2010)    Post subject: Nuya [Acceptée] Reply with quote

Oublie pas que t'as un gâteau à faire toi !

:p
Back to top
Nuya
Assistant GM

PostPosted: Sat 5 Jun - 16:57 (2010)    Post subject: Nuya [Acceptée] Reply with quote

Ouais ou pas unh !       y'a des gonzesses pour faire la bouffe d'une !   on est pas tous soumis comme toi Vip !
Back to top
Guild Master

PostPosted: Sat 5 Jun - 17:26 (2010)    Post subject: Nuya [Acceptée] Reply with quote

Vip, soumis ?
Back to top
Viperus
Assistant GM

PostPosted: Sat 5 Jun - 17:42 (2010)    Post subject: Nuya [Acceptée] Reply with quote

Trop pas, c't'un mito...
Back to top
Animay
Guildien

PostPosted: Sat 5 Jun - 19:37 (2010)    Post subject: Nuya [Acceptée] Reply with quote

Moi je fait des gateau a personne ='=)... hihihi et non "il" nuya je suis pas mechante tinkiete pas c'est juste que si ta envie de flood va dans la partie flood tu forum ok ??? sa serai plus cool =) flood une postulation je trouve sa pas bien :p desolé de t'avoir blesser =) je te disai pas de te la fermée c'est bien de parlée tu es comme un public =) mdrrrrr

allé kissous =)
Back to top
MSN
Nuya
Assistant GM

PostPosted: Mon 7 Jun - 13:26 (2010)    Post subject: Nuya [Acceptée] Reply with quote

Candidature accepté !

Animay fera des gâteaux pour fêté cela !

Je Lock
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    P V P Forum Index -> Partie libre -> Recrutement P V P All times are GMT + 1 Hour
Goto page: <  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Index | Getting a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation
World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclaw01" created by MAËVAH (ex-MOONCLAW) (v2.06) - wowcr.net : World of Warcraft styles & videos
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.